2017. május 1., hétfő

MexKitchen

A MexKitchen egy ideje már szerepelt a leendő célpontjaim között, így amikor megláttam, hogy a food truck-juk az Allee-hoz költözött, gyorsan a lista elejére ugrottak, és pár nap múlva meg is álltam náluk egy jó kis mexikói vacsorára. A választék nem nagy, csak a legjellemzőbb fogásokat tartalmazza: konkrétan burrito, chimichanga és quesadilla szerepel az étlapon, mindegyik 4-4 ízesítésben. 


Én az utóbbiból kértem a chilis babos változatot (1350 Ft), amit + 400 forintért nachos-szal és a guacamoléval is kiegészítettem. A 25 centi átmérőjű, félbehajtott tortillába darált marhahúst, babot, kukoricát, sajtot, jalapeno paprikát, jégsalátát, tejfölt és salsát tettek, majd egy rövid grillezést követően már el is készült a kaja. A töltelékkel elég bőkezűen bántak, és egyből látszott, hogy a MexKitchennél bizony nem zöldségekkel akarják jóllakatni az éhes vendégeket, hiszen a hús jelentős fölényben volt a többi hozzávalóhoz képest. Ennek köszönhetően végig annak a karakteres íze dominált, ami nálam kifejezetten jó pont, a chilis babot is hasonló arányokkal szeretem. Azért az egyéb összetevők is fel-felbukkantak, egyedül a sajtot nem éreztem eléggé, abból jöhetett volna egy kicsit több.


A quesadilla pont megfelelő mértékben volt csípős, először még kissé gyengének éreztem, aztán találkoztam pár karika jalapenoval, és helyreállt a rend. Nem brutálisan erős kaja, de azért átmelegít annyira, amennyire az egy mexikói ételtől elvárható. Emellett meglepően laktató is, ami elsősorban a korrekt húsmennyiségnek köszönhető. Nem kell az elfogyasztása után durva kajakómától tartani, viszont a nachos-szal együtt néhány órára simán megszünteti az éhséget. Ha ti is kipróbálnátok, de nem akartok a szabad ég alatt, állva venni, akkor menjetek a Pauler utcai egységbe, ahol hétköznapokon kedvezményes ebédmenüt is választhattok vagy rendeljetek a Hajtós Pincér oldaláról.

Facebook: MexKitchen

Étterem:
Cím: Pauler utca 5.
Nyitva tartás:
H-P: 11:00-19:00

Food Truck:
Nyitva tartás:
H-V: 11:00-21:00