2016. május 16., hétfő

Budapest Bagel

Bagel. A szendvicsek csúcsa vagy egyszerűen csak egy felkapott és ennek köszönhetően eléggé túlárazott verzió? Nos, ezt mindenki döntse el maga, az én véleményem nagyjából a két véglet között félúton helyezkedik el, és ezen a Budapest Bagelben tett látogatásom sem változtatott jelentősen. 

Budapest Bagel - kacsamájas-körtés bagel

Azért nem, mert amit itt ettem, az kifejezetten jó volt ugyan, viszont kissé még így is drágának éreztem. A kacsamájas-körtés bagelt választottam, ami 1050 forintba került (az üres illetve a sajtkrémes változatot leszámítva 900 és 1100 forint között mozog a kínálat), és tényleg nagyon finom szendvicset kaptam, azonban annyira mégsem nyűgözött le, hogy igazán jó üzletnek tartsam. Oké, a kacsamáj nem olcsó alapanyag, és nem spóroltak vele, a körte érett és édes volt, a bagel tésztája pedig puha és friss, de esélytelennek látom, hogy egy adaggal huzamosabb ideig jóllakjak, kettő árából pedig már nagyon sok helyen lehet kiadós ebédet kapni. Minőség tekintetében tehát minden szuper, a mennyiséget nem lehet jelentősen növelni, vagyis az árak csökkentése jelenthetné a "megoldást" - de úgy láttam, hogy azt pedig a forgalom nem indokolja.

Mindenesetre a Budapest Bagel nálam bekerült a "néha belefér" kategóriába, egyáltalán nem bánom, hogy kipróbáltam, és a jövőben is fogok még hasonló bagelezőket tesztelni. Ha van valami tuti tippetek ebben a kategóriában, akkor ne tartsátok magatokban! ;)

Facebook: Budapest Bagel
Cím:Baross utca 4.
Nyitva tartás:
H-P: 8:00-19:30
SZ: 8:00-19:00