2016. február 21., vasárnap

Mazsola konyhája - fokhagymás spenótos csirkés penne

Hétvégén úgy éreztem, ismét itt az ideje, hogy magamhoz vegyek egy nagyobb adag szénhidrátot, ám ezúttal a szokásos pizza helyett valami másra vágytam, így az éttermek tésztaválasztékát kezdtem böngészni. Milánóit és carbonarat rengeteg helyről lehet rendelni, de sok esetben ezeknél kreatívabb megoldás nem szerepel az étlapon. Ez persze nem feltétlenül baj, de a megszokott ízek helyett, kissé izgalmasabb összeállítást kerestem, ezért végül egy fokhagymás spenótos csirkés pennét (1350 Ft) választottam a Mazsola Konyhájától.


A rendelés leadása után megkapott visszaigazoló levélben az állt, hogy 40-90 percen belül fog megérkezni a futár, amit elég tág intervallumnak érzek. Értem én, hogy nem akarnak csalódást okozni, de ennyi erővel azt is írhatták volna, hogy „ma vagy holnap odaér”, és akkor végképp biztosra mennek. A tényleges kiszállítási időre azonban abszolút nincs okom panaszkodni, ugyanis 42 perc alatt érkezett meg a kajám – frissen és melegen. A tészta egy egyszerű, átlagos méretű műanyagdobozba lett beletéve, amit megfogva egyből éreztem, hogy ez bizony „súlyos” adag. Kíváncsiságból rá is tettem a mérlegre, az eredmény pedig 670 gramm lett, amiből 35 grammot nyomott az üres doboz.

Elsőre főleg az egészet beborító tejszínes sajtos szósz látszik, de azért felbukkannak a spenótdarabok és a csirke sem bújt el teljesen, szóval úgy tűnik a mennyiség mellett arányokkal sincs gond. Szerencsére az ízek is teljesen rendben vannak: a fokhagyma minden falatnál pont megfelelő mértékben érződik, a tészta al dente, a csirkemell puha, nem száraz és nem is kevés, a szószból nem csak a kaja tetejére jutott, hanem az alsóbb rétegek is kaptak belőle, a spenót pedig érdekes csavart visz az összképbe. A Mazsola Konyhája gyakorlatilag kihozta a maximumot ebből az ételből. Nem egy kifejezetten ínyenc fogás, - természetesen nem is arra számítottam – de finom, laktató és az alapanyagok minősége is megfelelő, szóval igazán elégedett vagyok ezzel a rendeléssel. Valószínűleg ki fogom próbálni a pizzájukat is.

Facebook: Mazsola konyhája
Cím: Vegyész utca 17-25
Nyitva tartás:
H-CS: 10:00-22:40
P-SZ: 10:00-23:00
V: 10:00-22:40