2015. augusztus 2., vasárnap

Lacipecsenye

Két hete a féláras Netpincér akció és a kánikula együttes erővel elérték, hogy a főzés helyett inkább az ételrendelést válasszam. Ilyenkor általában pizza vagy hamburger jön szóba, de most a kedvezmény miatt nagyobb adagban gondolkodtam, és nem akartam napokig gyorskaján élni. Ezért olyan éttermet kerestem, ahol valami hagyományosabb, magyaros ételből tudok betankolni – így esett a választásom a Lacipecsenyére.

Baconnel töltött lángos - félbevágva

Füstölt sajttal és füstölt kolbásszal töltött lángos - félbevágva

A kosárba egy baconnel töltött lángos (570 Ft – ezek az eredeti, nem kedvezményes árak), egy füstölt sajttal és füstölt kolbásszal töltött lángos (690 Ft) egy adag grillezett csirkemell (990 Ft) rizibizivel (360 Ft) és egy adag marhapörkölt + főtt burgonya (1290 Ft) került. A futár igazán gyorsan, fél óra alatt kiért, és minden étel friss volt, gyorsan végig is kóstoltam őket. A töltött lángos laktató, jól megvan töltve, de nem szükséges hozzá evőeszköz, kézzel is simán meg lehet enni, és nem kell attól tartani, hogy szétesik. A tészta és a töltelékek minősége is teljesen rendben van.

Marhapörkölt főtt burgonyával

A pörköltben a hús puha, omlós, ízletes és a főtt krumpli is finom. Az adag nekem pont elég volt ebédre, másnak talán kicsit kevés, így érdemes lehet levessel együtt, menüben rendelni. A csirkemellhez viszont akkora adag köretet kaptam, hogy fel sem merült bennem az előétel szükségessége. Szerencsére a hússal sem spóroltak, két jókora szelet, kellően fűszeres és szaftos, nem túlsütött csirkemell került a rizibizi tetejére. 

Grillezett csirkemell rizibizivel

Még nem tudom, hogy a jövőben milyen gyakran fogok ezekhez hasonló, klasszikus kajákat rendelni, de az biztos, hogy a Lacipecsenye most odakerült ennek a listának az élére, hiszen mindennel elégedett voltam és még a futár is gyorsan megérkezett. Akción kívül is jó áron adnak igazán finom ételeket, szóval, ha kipróbálnátok valamit a pizzán kívül, de nincs kedvetek kimozdulni, akkor szerintem érdemes őket választani. Úgyis lesz még olyan meleg ezen a nyáron, amikor mindenkinek elmegy a kedve a tűzhely mellett álldogálástól.

Rendelésfelvétel: 10:00-21:00